Satujumppaa

Oltiin neidin kanssa tänään kuntosalin perhepäivän satujumpassa. Juoksentelua ja hyppimistä pisin jumppasalia sekä lasten riemunkiljahduksia :). Erityisesti neidin mieleen jäi kutittava autopesu-leikki.  Ihanaa kun kuntosali jaksaa keksiä aina kaikkea spesiaalia.

Neiti muistutti minua jo eilen hänen juomapullostaan lähes sormea heristäen. Pitäähän sitä juomapullo salilla ollakin! ;)


Musta tuntuu, että olen syöny koko päivän. Nälkää ei tosiaan ole tarvinnut kärsiä. Reilunkokoinen aamiainen, kaksi lämmintä ateriaa, pieni välipala ja iltapala. Ja siltikin! sain kasaan vaivaiset 1711 kaloria?! Mitä ihmettä sitä tarvitsisi alkaa syömään... Ilmeisesti täytyy lisätä ainakin yksi välipala johonkin kohtaan päivää. Ateriavälit oli tänään 3h, 2,5h, 2,5h ja 3h. Vettä kului 2,5 litraa.

Lounaaksi 200g napolinpataa, 48g raejuustoa
ja 2dl rasvatonta maitoa

Huomenna edessa suuri kauppareissu. Täytyykin miettiä ateriasuunnitelmaa ja -välejä kunnolla niin tiedän tuoda tarpeeksi tavaraa, että voi taas SYÖDÄ. Että mä oon täynnä! :D

Kommentit

  1. Oisko joku välipala aamiaisen ja lounaan välissä? Tai sitten vedät vaikka kourallisen pähkinää jossain välissä, niin saat äkkiä muutama sata kaloria lisää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aamiaisen ja lounaan välissä en ehdi syömään välipalaa, mutta pähkinöitä ja banaaneja olen jo kaupasta kotiin kantanut :) Alan syödä päivällisen ja iltapalani välissä jonkinlaisen välipalan. Aamupalaan on lisätty myös tuoremehu ja lämpimien ruokien kanssa maitolasilliset jne :)

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit