Oikea suunta; nimittäin alaspäin

Eilen oli jälleen perjantainen punnituspäivä. Vaaka näytti 75,8kg eli viikossa paino on pudonnut 0,2 kiloa. Vyötäröstä oli viikossa lähtenyt sentti. Pudotus ei tällä viikolla ollut mitenkään suuri, mutta olen siihen tyytyväinen, koska vielä tiistaina vaaka näytti lähemmäs 77 kiloa viikonlopun jäljiltä....
Ensi viikolla pyrin saamaan toki hieman paremman tuloksen.

Painonpudotusprojekti on nyt jatkunut 10 viikkoa! Olen itsestäni äärimmäisen ylpeä, etten ole luovuttanut missään vaiheessa vaikka välillä on tehnyt tiukkaakin.

Liikuntakärpänen on onneksi hieman puraissut. Tänään olen menossa kuntosalille kolmatta kertaa tällä viikolla ja keskiviikkona, kun olimme menossa äitini luo, jäin aikaisemmin pois kyydistä ja hölkkäsin loppumatkan. 1,7km matkan hölkkäsin 13 minuutissa. Muutaman viikon päästä ajattelin hölkätä saman matkan ja katsoa onnistunko nopeammin.

Olen muuten todennut purkasta olevan paljonkin hyötyä mitä tulee mielitekojen hallintaan. Monesti kun on tehnyt mieli istua sohvalla mässäilemässä olen ottanut pari palaa purkkaa ja kummasti se makean himo on kadonnut :)

Lähde: Googlen kuvahaku.


Vesilasi/-pullo on ollut toinen hyvä apuri telkkaria katsoessa. Sitä kun pitää kädessä ja siitä hörppäilee vähän väliä jää paljon turhia kaloreita syömättä.

Kommentit

Suositut tekstit